Мета: поглибити знання про роботу працівників цирку; закріпити назви основних кольорів; вчити працювати в колективі; розвивати моторику рук,мислення, пам’ять; створювати позитивний емоційний настрій;виховувати інтерес до здорового способу життя.
Заняття з логіко – математичного розвитку
Програмовий зміст: вчити дітей називати дні тижня;формувати знання про цифри,вміння порівнювати множини, визначати суміжні числа, знання; вправлятиcя в прямій,зворотній та порядковій лічбі в межах 10; закріплювати знання про площинні геометричні фігури;формувати вміння орієнтуватися на аркуші та виконувати завдання наслух; розвивати логічне мислення, пам΄ять, уважність; виховувати любов до своєї Батьківщини,інтерес до заняття,бажання працювати разом.
Матеріал
Демонстраційний: лист від Геометрика, площинні будиночки, набір іграшок, цифр та геометричних фігур, ілюстрації до гри ˝Знайди сусіда˝, бубон, м΄яч, аудіозапис.
Роздавальний: набір цифр та геометричних фігур, ілюстрації до гри ˝Знайди сусіда ˝, предметні картинки для завдання з орієнтування на аркуші.
Хід
заняття
Добрий день, небо голубе,
Добрий день,моїй землі,
Добрий день, тобі й мені.
Малята, вліво, вправо покрутіться,
Один одному всміхніться.
Діти, до нас завітали гості. Привітайтесь до них.
Вихователь. По садочку бігла мишка,
І несла конвертик нишком.
Раптом котика злякалась,
І у нірку заховалась.
Аж так вона поспішила,
Що конвертик загубила,
Я конвертик той знайшла.
І вам дітки принесла.
Це лист від нашого друга Геометрика. ˝Любі друзі. Запрошую вас до Країни математики. У ній багато цікавих міст, де на вас чекають захоплюючі ігри та завдання.
- Діти, вирушимо у подорож?
- Малята, а хто з вас знає, яким транспортом можна подорожувати? ( Відповіді )
- А я вам пропоную подорож на казковому транспорті. На килиму – літаку.
Діти присідають на килим. Чути шум літака.
Ось і Країна математики. Нас зустрічає Місто лічба.
І перша зупинка в цьому місті.
1. Гра ˝Чого,скільки ˝ (прямий, зворотній, порядковий рахунок та зіставляння множин)
- Діти, порахуйте іграшки. Скільки всього іграшок?
- Порахуйте іграшки за порядком.
- На якому місці стоїть пірамідка?
- Який за рахунком зайчик?
- За якою іграшкою стоїть слоненя?
- Порахуйте іграшки прямою та зворотною лічбою.
- Скільки всього кубиків?
- Скільки кеглів?
- Чого більше?
- Чого менше?
- На скільки більше кеглів? На скільки менше кубиків?
- Що треба зробити, щоб іграшок стало порівну?
2. Гра ˝ Порахуй звуки і виконай завдання ˝( Діти рахують кількість ударів і виконують завдання:присідають, стрибають,піднімають руки вгору)
Місто цифр.
1. Гра ˝ Допоможемо квітам .˝Нас зустрічає галявина квітів. Ці квіти незвичайні. Кожна квітка має свій номер,але не має серединки . Допоможемо їм?( Діти беруть серединки з відповідною цифрою. Прикріпляють на квітку з таким номером)Діти, погляньте, наші квіти повеселішали. Але тепер не знають, як вони будуть розташовані у порядку зростання номерів. Викладіть цифровий ряд від 1 до 5.( Одна дитина працює біля дошки)
2. Гра ˝ Назвіть сусіда ˝Визначення суміжних чисел.
3. Гра ˝ Розумники ˝ ( діти відповідають на запитання показуючи відповідну цифру)
- Скільки Сонць на небі?
- Скільки кутів у трикутника?
- Скільки вух у слона?
- Скільки пальців на руці?
- Скільки лап у кота?
Місто Відпочинок. Відео – фізкультхвилинка.
Місто Геометричних фігур
1. Завдання ˝ Назви і порівняй ˝( Діти порівнюють геометричні фігури )
2. Робота в групах ˝ Створимо Геометрика ˝( З геометричних фігур створюють образ)
Місто Дні тижня
Гра ˝Дні тижня˝
- Діти, наша подорож добігає кінця. А щоб повернутися додому, нам потрібно виконати ще одне завдання.
Жителі Країни математики дуже хочуть, щоб ви залишили їм на згадку, щось про себе.
- Пригадайте, як називається країна в якій ми живемо?( Відповіді )
- Які символи нашої країни ви знаєте? (Відповіді.)
Діти виконують завдання наслух ( орієнтування на аркуші паперу )
- В правому верхньому куті покладіть сонечко.
- В центрі аркуша паперу - прапор України.
- В лівому нижньому куті - кетяг калини.
- В лівому верхньому куті покладіть хмарку.
- В правому нижньому - віночок.
Останнє завдання виконано. 1,2,3,4,5 – музико, грай, нас в садочок повертай.
- Ось ми вже в садочку. Чи сподобалась вам подорож?
- Які завдання були найцікавіші?
- На вашу думку, хто з дітей був найактивніший?
- Наша подорож закінчена!
Ви всі дружно працювали,
Гарно так відповідали
Не даремно у нас говориться,
Що у дошкільнят діло спориться,
Коли всі за одного,а один за всіх,
Тоді завжди буде успіх.
Немає коментарів:
Дописати коментар